FAQ-Draytek
- Podrobnosti
- Kategória: Produkty DrayTek
- Návštevy: 16039
Tu nájdete najčastejšie otázky a odpovede ohľadom produktov značky Draytek.
Ak sa tu váš dotaz nenachádza, kontaktujte technickú podporu prostredníctvom emailu, alebo telefonicky.
Pred kontaktovaním tech. podpory si prosím pripravte nasledujúce údaje a tie uveďte vo vašom dotazu.
- Plný názov modelu zariadenia
- Sériové číslo produktu (nájdete ho na krabici od produktu, či na štítku umiestnenom na spodnej strane zariadenia za písmenami S/N).
- Verziu použitého Firmwaru
- Verziu hardware
- Konfigurácie a nastavenia parametrov (konfiguračný súbor)
- Ako sa pri problémoch správujú LED indikácie
- Pre akú aplikáciu je zariadenie použité a aká je štruktúra danej siete
e-mail:
podpora(na)attel.sk
Tel.: (+421) 02 44641833 (9.00 - 17.00)
Kategórie pre produkty Draytek:
- ADSL
- Bezdrotové siete
- DHCP
- Dual WAN
- Firewall
- IPPBX
- IP telefóny
- Nekategorizované
- NAT
- USB aplikácie
- QoS
- VoIP
- VPN
- VDSL
- Ako riešiť problémy so zariadením
Kategórie pre produkty Draytek pre T-COM: